Blog Posts

Цагаа яаж зөв удирдах вэ? Цагаа удирдах аргууд

Менежерүүд хурал, уулзалтад суух зэрэг жижиг зүйлсээс эхлээд багаа хянаж, тэдэнтэй ажиллах, бизнесийн үндсэн үйл ажиллагааг зохион байгуулж гүйцэтгэлийг төлөвлөлттэй уялдуулах гэх мэт олон чухал ажил үүрэгтэй. Тиймээс үр дүнтэй ажиллахын тулд менежерүүд ажлаа маш нарийн тодорхой эрэмбэлэх хэрэгтэй. Менежерүүдэд зориулсан цагаа зөв удирдах гол аргуудыг дурдвал:

Унших
Байгууллагын соёл: Соёлоор удирдах нь цуврал

Соёл мууддаг гол шалтгаанууд: 1. Харилцаа тааруу байх Тааруу харилцаанаас болж танай багуудын дунд үл ойлголцол, төөрөгдөл үүсдэг үү? Харилцааны доголдол нь ажилчдын дунд буруу мэдээлэл, төөрөгдөл, бухимдлыг бий болгодог. Хэлтсүүд эсвэл багууд үр дүнтэй харилцаж чадахгүй байх нь үйл ажиллагааны үр ашиггүй байдал, алдагдсан боломжуудыг бий болгож, улмаар ажилчдын оролцоог муутгаж, улмаар бизнесийн үр [...]

Унших
БАГИЙН УУР АМЬСГАЛЫГ ЯАЖ САЙЖРУУЛАХ ВЭ?

Багийн эерэг уур амьсгалыг бий болгох нь Багийн эерэг уур амьсгалыг бий болгож, багийн сэтгэл зүйг дэмжих нь бүтээмжийг нэмэгдүүлэх, баг доторхи хамтын ажиллагааг сайжруулах, мөн ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд чухал ач холбогдолтой. Ажилтнууд нь багтаа сэтгэл хангалуун байх тусам багийн гүйцэтгэл илүү сайн болж, баг илүү их инноваци хийдгийг судалгааны үр дүн удаа дараа [...]

Унших
A Simple Blog Post

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus Typi non habent claritatem insitam; est [...]

Унших