Blog Posts

АМЖИЛТТАЙ ХҮМҮҮСИЙН 7 ДАДАЛ

1. Эрт босдог Харвардын Бизнес тойм судалгаагаар “өглөө эрт эрчтэй, сайн ажилладаг хүмүүс карьерын амжилтанд илүү хүрдэг” гэж тогтоожээ. Өдрөө эрт эхлүүлэх нь зорилго дээрээ илүү олон цагийг зориулах боломжийг олгодог байна. 2. Эрүүл өглөөний цай уух Өглөөний цай таны өдрийн хамгийн чухал хоолны нэг юм. Мөн хамгийн их калори хэрэглэх оновчтой цаг бөгөөд өдрийн [...]

Унших
Цагаа яаж зөв удирдах вэ? Цагаа удирдах аргууд

Менежерүүд хурал, уулзалтад суух зэрэг жижиг зүйлсээс эхлээд багаа хянаж, тэдэнтэй ажиллах, бизнесийн үндсэн үйл ажиллагааг зохион байгуулж гүйцэтгэлийг төлөвлөлттэй уялдуулах гэх мэт олон чухал ажил үүрэгтэй. Тиймээс үр дүнтэй ажиллахын тулд менежерүүд ажлаа маш нарийн тодорхой эрэмбэлэх хэрэгтэй. Менежерүүдэд зориулсан цагаа зөв удирдах гол аргуудыг дурдвал:

Унших
Байгууллагын соёл: Соёлоор удирдах нь цуврал

Соёл мууддаг гол шалтгаанууд: 1. Харилцаа тааруу байх Тааруу харилцаанаас болж танай багуудын дунд үл ойлголцол, төөрөгдөл үүсдэг үү? Харилцааны доголдол нь ажилчдын дунд буруу мэдээлэл, төөрөгдөл, бухимдлыг бий болгодог. Хэлтсүүд эсвэл багууд үр дүнтэй харилцаж чадахгүй байх нь үйл ажиллагааны үр ашиггүй байдал, алдагдсан боломжуудыг бий болгож, улмаар ажилчдын оролцоог муутгаж, улмаар бизнесийн үр [...]

Унших
БАГИЙН УУР АМЬСГАЛЫГ ЯАЖ САЙЖРУУЛАХ ВЭ?

Багийн эерэг уур амьсгалыг бий болгох нь Багийн эерэг уур амьсгалыг бий болгож, багийн сэтгэл зүйг дэмжих нь бүтээмжийг нэмэгдүүлэх, баг доторхи хамтын ажиллагааг сайжруулах, мөн ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд чухал ач холбогдолтой. Ажилтнууд нь багтаа сэтгэл хангалуун байх тусам багийн гүйцэтгэл илүү сайн болж, баг илүү их инноваци хийдгийг судалгааны үр дүн удаа дараа [...]

Унших